fredag 26 november 2010

Neo sov dåligt även denna natt :( Han var vaken till kl 02.00 inatt och då brukar jag sova sedan länge. Sen tyckte han att vi skulle kliva upp kl 07.30. Men vi har faktiskt sovit två timmar sen dess och jag hunnit med en dusch, hänga tvätt och laddat en ny tvätt maskin. Så nu ska jag börja städa och härja så det kanske blir ett hem igen och inte ett råttbo!

Imorgon åker jag ner till Sandviken och ska partaja lite med Mickis :D Ruuuuuligt!!!

En sak till innan jag avrundar: Fyyy faaan va drygt det börjar bli att blogga via telefonen :( Jag vill ju kunna kasta upp bilder samtidigt som jag bloggar och inte behöver göra det för sig. Jag ska ringa Media Markt snart kolla om jag har någon garanti kvar på datorn för i sånt fall tar jag med mig den imorgon för jag och Mickis ska ändå till Valbo för hon ska leta julklappar.

Städning var det ja!

Inga kommentarer: