måndag 29 november 2010

Neo är nästintill sämre idag än vad han varit tidigare. Han hostar jätte mycket och det bara rinner i näsan på honom. Inte alls nå roligt! Plus att han smittat mig och det gör inte det hela roligare. Vi tänkte gå på öppna förskolan, men i och med att vi båda är sjuka så blev det inget :(

Idag fortsätter jag med mitt Naruto maraton! Jag orkar inget annat. Jag hade tänkt städat och härjat med halsen gör på tok för ont och jag är inte ett dugg pigg.

Försäkringskassan suger balle! Jag ska få min föräldrapenning den 26 varje månad, men förra månaden så ansökte jag om förlängning och nu hade dem glömt bort att lägga in mig i systemet! Dem "beklagade" verkligen detta, men va fan! Dem verkar inte tänka på att en annan har räkningar att betala eller att maten tar slut. Nu har jag alltså hel 5, alltså FEM, spänn att leva på tills på torsdag! Jippi!! Fan den här dagen blir bara sämre och sämre!

Inga kommentarer: