måndag 29 november 2010

Jul :)

Förra året så tyckte jag inte julen var nå rolig eftersom jag kände mig stor som ett hus och jag bara längtade tills mitt älskade barn skulle födas. I år längtar jag som en dåre! Det ska bli så roligt att träffa släkten igen och att få fira jul för första gången med min älskade son :) Julklappar blir det inga från mitt håll eftersom jag har taskigt ställt denna månad och jag prioriterar hellre att vi har mat på bordet hela månaden än att köpa julklappar. Men jag längtar ändå!
God mat, gott sällskap, massa skratt och Kalle Ankas jul :D kan det bli bättre? Dagen innan julafton så ska jag åka hem till mamma eftersom pappa kommer hem julaftons morgon och jag vill hjälpa henne så gott det går :) Plus att jag och Neo då får vakna upp hemma i Rengsjö istället för att åka dit tidigt på morgonen. Ååh det ska bli så roligt med jul!

De enda släktingarna som inte kommer är Sofie och Clas med familj, men det är förståeligt att dem vill fira hemma också eftersom Fia alltid varit med oss i alla andra år. Tråkigt är det ändå, men jag hinner träffa dem fler ggr :)

1 kommentar:

SandraMadeleneJohansson sa...

Jamen vad bra! :) Då vet jag det! Näe precis, det blir lättare bara dom kan sitta själv så vi ska inte känna någon press, vi hinner ju! :)