måndag 22 november 2010

Jag vet att min blogg har varit extremt tråkig nu på slutet och mycket beror det på att kg är utan dator så det är drygt att lägga upp bilder plus att det är så mycket som hänt. Men jag tänkte faktiskt uppdatera lite om Neo och hans framsteg nu :) Det var väldigt länge sen!

Han kan nu:

* Krypa
* Stå helt själv
* Han har tagit hela tretton steg sammanlagt helt själv, men bara ett eller två i taget
* Han har fem tänder och en sjätte på väg
* Klappa händer
* Leka indian
* Han jagar katten
* Han jagar hunden
* Han kastar nappar på mig om jag inte vaknar tillräckligt fort
* Visa hur stor han är
* Prata en massa
* Slåss
* Nypas
* Rivas
* Han kryper till dörren så fort någon kommer ;p

Ja sen är det massa mer han kan men detta är det jag kommer på nu :p

I fredags blev han 9 månader och vid åtta månaders kontrollen så vägde han 11 kg så det är nog lite mer nu eftersom han är en matglad liten fis :D

Inga kommentarer: