måndag 22 november 2010

Idag har varit en bra dag! Jag och Neo gick på öppna förskolan där det var bebysång och där träffade jag på Sara med sin lilla Leo och Emelie med sin lilla Liam :) Gud vilka små underbara pojkar! Och mödrarna är lika underbara och jag hoppas verkligen vi ses nästa måndag igen :) Tyvärr skulle Neo bara peta och slå på dem små barnen, men det var bara att hålla i Neos hand så gick det bra :)

Jag blir ju alldeles sjuk när jag träffar små barn och det spelar nog ingen roll hur gammal jag än blir eller hur många barn jag än får så kommer jag alltid bli lika sjuk varje gång jag ser ett barn! Men jag har alltid varit barnkär och jag tror att det beror på att jag alltid har haft barn omkring mig enda sen jag var liten själv. Men barn är verkligen det bästa i livet!

Nej nu ska jag måla naglarna och sen lägga mig i sängen med boken :)

Inga kommentarer: