söndag 14 november 2010

Idag är det en sån dag då jag spyr på ALLT! Jag kan inte gå in på bloggar där alla lever "lyckliga familjen", jag vill bara vara ifred, kärleken suger, ja ALLT suger! Jag önskar att jag bara kunde fly allting, men det kan jag inte. Överallt så ser man folk som är så lyckliga i sin lilla familj och det är väl klart som fan att jag blir avundsjuk, för inte fan vill jag sitta hör all jävla alone varenda jävla kväll! Ni får inte ta detta på fel sätt. Klart att jag är glad för alla som har sin egna lilla familj med karl/fruntimmer med sin respektive och barn, bara det att jag inte klarar av att se det idag då jag också skulle vilja ha min egna familj med en karl jag älskar och som Neo älskar och som ställer upp på oss. Det är bara min avundsjuka till att de flesta har det som spelar ett spratt med mig!

Man läser/ser alla familjer där dem är två om allt och hjälps åt med allt, och vem vill egentligen inte ha det då?! Jag är så jävla less på att vara ensam om allt när det gäller Neo, ekonomin, ja ALLT! Jag vill kunna dela mitt liv med någon som tar mig för den jag är, men just nu känns det hopplöst. Tårarna rinner på mig nu då jag tänker på allt detta. Jag vill inte leva mitt liv ensam, utan jag vill dela Neos alla framsteg med någon som älskar oss båda ch som accepterar att jag har barn sen tidigare.

Att jag gråter nu, är bara för att allt rinner över mig som hänt den senaste tiden. Jag har hela tiden haft ett leende på läpparna och visst att jag mår bra över vissa saker som hänt, men just nu är det bara för mycket i och med sömnbrist och att jag inte har någon energi kvar i varken kropp eller knopp.

Nej nu ska jag ta hand om min son och kasta honom i säng sen städa och dona.

2 kommentarer:

Becca & baby sa...

Känner igen det SÅ VÄL!!! Sitter här och går igenom alla tänkbara karlar jätteofta, men det går ju inte att göra så heller, ta någon bara för att man är ensam :/ Men ibland funderar jag på att skaffa en bra karl oavsett, man kanske blir kär med tiden?

Jag vill också ha det där man ser överallt, kunna skaffa fler barn, bli lite omhändertagen. Det är väl ingen som bryr sig om mig liksom, jag klarar mig ju...

Marion sa...

Usch gumman, tycker synd om dig att behöva ha det så där :( Kram på dig!