måndag 15 november 2010

Angående min rökning

Många klagar på mig för att jag röker bara för att jag har barn. Jag Et att det är skadligt för Neo och jag skulle vilja sluta, men som mitt liv ser ut just nu så klarar jag inte av det. De senaste månaderna har ärligt talat varit skit jobbiga! Dem flesta vet inte varför för jag har inte skrivit ut ett dugg om det i denna blogg, utan allt om det står i den låsta sen hela fem personer har lösenordet till. Alla behöver inte veta om det, men jag ryr mig inte ett dugg om det kommer ut heller.

Åter till min rökning. Jag måste ha energi för att ta hand om Neo och för att orka med dagarna och skulle jag sluta röka nu, efter nästan tio års beroende, så skulle all min energi försvinna, jag blir sur och tvär, jag blir hysterisk för minsta lilla och jag skulle helt enkelt inte orka med Neo. Därför har jag inte lyckats sluta. Jag rökte halva graviditeten och snusade resten. Anledningen till att jag inte slutade redan då, är för att jag har aldrig i hela mitt liv varit så deprimerad! Att vara gravid är en jävla pärs och att vara ensam under en sån tid är definitivt inte rolig!

Ni som har åsikter om mitt rökande kan bara hålla käften för ni vet inte ett dugg om hur mitt liv ser ut eller hur jag är som person! Allt de flesta vet är det jag skrivit här i bloggen och jag skriver knappt ut nånting här! Mitt liv, mina dumma val!

Inga kommentarer: