måndag 26 juli 2010

Uselt humör!

Idag är jag verkligen på uruselt humör! Trött, ont i magen och ont i skallen! Jag som hade tänkt följa med Frida in till Bollnäs för att fixa pass och kolla lite på Grillnatta, men det var ju bara att glömma. Jag får ringa brorsan och be han hämta mig imorgon så jag kan fixa passet då istället.

Kände mig jätte dum mot mormor alldeles nyss :( Hon ringde och berättade att hon höll på att baka, men bara kräktes hela tiden så hon ville att jag skulle hjälpa henne. Men jag har nyss lagt Neo efter han pipit i en timme och inte velat somna. Hade jag inte precis lagt honom hade jag skyndat mig ner och hjälpt henne såklart! Men jag sa åt henne att om hon inte fick någon som kunde hjälpa henne så fick hon ringa mig igen så hjälper jag henne. Hoppas hon fick tag på någon och att hon inte gör det själv!

Inga kommentarer: