måndag 26 juli 2010

2010-07-26

Helgen som var har varit hur rolig och underbar som helst med gott sällskap och massa hundar som busat! I lördags så kom Frida och Micke samt Krille och Tessan hit och grillade med mig och Billy. Det var verkligen super trevligt! Krille och Tessan åkte vidare till Bollnäs senare på kvällen för dem skulle på Parken ute på Långnäs. Jag, Billy, Micke och Frida satt ute till kl 00.30 och då åkte Micke och Frida hem. Jag gick genast och la mig för jag var jätte trött!

Igår så kollade jag och Billy på en massa filmer hela dagen bara. Vi orkade inte göra så mycket annat eftersom det regnade och för att vi var hemskt slöa. Dock var ingen utav hundarna slöa så Fimpen, Norton och Riki sprang omkring och lekte nästan hela dagen!

Neo har stökat hela natten för mig inatt! Han somnade vid kl 19.30 igår och sen från kl 00.30 så har han vaknat till och från hela tiden. Tycker synd om Billy som skulle kliva upp kl 3.30 för att åka till Sthlm och jobba. Usch det är verkligen jätte tomt här utan alla hundar nu kan jag lova! Dem är ju för mysiga allihopa!

Frida och Neo
Norton
Neo och Frida
Micke och Billy
Billy och Tessan
Tessan och Krille
Neo
Dreggel-Pelle
Prins Norton
Prins Norton
Micke och Neo
Micke och Neo
Billy och Micke
Fimpen
Norton
Norton och Riki
Frida och Neo
Billy och Micke
Micke, Frida och Neo
Neo och Frida

Inga kommentarer: