lördag 12 juni 2010

Sovmorgon :)

Idag fick jag sovmorgon! Vi vaknade inte förrän vid kl 8 :) Vi brukar annars kliva upp runt 6.30 eller 7 så idag är jag inte så värst trött :) Dock suger vädret stenhårt! Regn, regn, och åter REGN!! :( Men det ska inte få förstöra mitt humör för idag är jag riktigt glad! Igår blev det nämligen bestämt att på onsdag ska jag äntligen få min tatuering på handleden :D Happy, HAPPY!!!

Neo sitter just för tillfället i sin babysitter och små piper lite bara för att få lite uppmärksamhet, för så fort jag tittar på honom och pratar med honom så brister han ut i världens jätte leende! Han är så vacker när han ler, min lilla dunderklump! ♥

Nej, nu ska jag ringa Malin och höra om vi ska hitta på nånting :) Det är så roligt att umgås med henne för med henne kan jag verkligen prata om ALLT! Hon betyder hemskt mycket för mig! ♥

Inga kommentarer: