lördag 12 juni 2010

1 kommentar:

Becca & baby sa...

Var han lika lång som en 6 månaders också eller bara en liten knubbis? ;)

Jag hörde nyss om en 5 månaders bebis som vägde 13 kg!? :O Den fick ersättning så fort den gjorde ifrån sig minsta pip, och då fick den två hela flaskor (varannan till var tredje timma), pratade med en i samma förädlragrupp, hennes dotter som är 6 månader får 150 ml var fjärde timma och inget på natten och väger som hon ska. Alltså 13 kg xD Det väger min syster på 2,5 bast.

Jag skulle inte orka ha en bebis som vägde så mycket, min syster kan ju ändå gå större delen av tiden hon ej sitter i vagn liksom :P

Jodå, vi mår bara fint :) Just nu är jag sjukt trött och hungrig, eftersom Micke inte kan ta Isac någon morgon -.- Han har gjort det en gång sedan vi kom hem från bb. Tur att Isac bara vaknar en gång på natten och sedan sover till minst 8-9.