fredag 18 juni 2010

Fredagsmys♥

Nu har Malin precis åkt hem. Hon va super gullig som tog ut Fimpen en sist gång :) Tack så mycket gumman! Vi har tittat på tv, nördat vid datorn och (såklart!) pratat en massa, MASSA, strunt! :) Neo myste hemskt mycket med sin älskade Malin. Sällan han lyser upp som han gör med henne :)

Neo somnade för bara typ en minut sen efter att ha legat och pratat i sängen i fem minuter, men det gör inget :) Huvudsaken är att han äntligen somnar i sin säng utan att jag behöver bära honom. Visst, jag tycker det är mysigt att bubba och bära på honom, men inte så värst länge då han är nå grymt tung! Jag skulle gissa på att han väger uppåt 9 kg nu faktiskt. Sånt som märks på måndag när det är dags för BVC igen. Ska bli roligt och se hur mycket han växt på en månad :)

Nej, nu ska jag se klart "Smallville" och sen blir det sängen då jag ska upp vid kl 7 imorgon. Hörs mer imorgon efter jag varit i Valbo :)

Inga kommentarer: