söndag 20 juni 2010

-

I'm sitting here in the dark
My thoughts wander of to you
I miss you so much!
I wish I could be with you every day
You've stolen my heart
I didn't think that I could feel like this strong for anyone
I'm in love with you
No-one can take that away from me
I wish I could be close to you all the time
It's a pain in my heart to be away from you
***
Ja nu är jag hemma igen iaf. Jag har verkligen haft det super trevligt ikväll! Blev tidig hemgång eftersom Malin var så trött, men förstår henne också. Tack gumman för denna underbara dag! ♥ Detta tycker jag att vi ska göra om, men att kanske båda är utvilade riktigt, för nu när jag satte mig i soffan blev jag grymt trött :p

Nej, skriver mer imorgon. Är alldeles för seg just nu. God natt allihopa och hoppas ni har haft en toppen dag! ♥

Inga kommentarer: