söndag 20 juni 2010

2010-06-20

Åh gud va gott det skulle vara med McDonalds!!! Idag är jag fruktansvärt sugen på något med en massa fett i, dock inte pizza! Men MAX eller Donken skulle inte sitta fel! Vi får väl se vad jag hittar på att äta idag :)

Imorse vaknade jag av att mamma ringde och sen hoppade jag in i duschen och hann precis klä på mig så kom mamma och pappa med Neo :) Han sken upp som en liten sol när han kom hem :) Min underbara lilla prins ♥ Men han blev ganska trött när han kom hem så nu ligger han och sover en stund. Jag bara längtar tills han vaknar så jag kan pussa på honom och riktigt mysa :)

Även Fimpen ligger här bredvid och sover just nu. Han drömmer märker jag för han ligger och små skäller och morrar :P Hahaha roligt när hundar drömmer!

Nej, jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. Ville bara skriva att Neo äntligen har kommit hem egentligen :P

Inga kommentarer: