måndag 26 april 2010

SVETTIG!!!

Fy satan va enormt jävla äckligt väder det är ute! Det blåser kallt annars är det väldigt skönt, men man blir ju svettig för minsta lilla! Känner mig verkligen inte ett dugg fräsch just nu!

Men iaf så har vi precis kommit hem efter en promenad samt att vi träffade på Frida och Elin så då följde jag med dem hem till deras mamma, Carina, och satt där i någon timme =) Det är alltid lika roligt att komma dit då Carina är som en extra mamma åt mig =) Synd bara att Neo va så grinig nästintill hela tiden där =( Men nu ligger han i vagnen och sover så sött så.

Undra vad man ska göra ikväll då? Vill egentligen inte bara sitta hemma, men alla har planer för kvällen så det blir väl samma gamla visa att jag sitter hemma med brorsan och glor in i tv:en. Aja, jag ska rota lite i frysen och se om jag har nå ätbart här hemma, annars blir jag utan eftersom jag inte orkar gå en sväng till

Inga kommentarer: