måndag 26 april 2010

2010-04-26

Inatt sov Neo mellan kl 20 och kl 4!! Helt otroligt! Men det va så skönt med tanke på att jag la mig före kl 22 igår så då fick jag sova någon timme innan det va dags för mat. Sen klev vi upp kl 8.30 =) Så idag är jag pigg, pigg, pigg!!

Idag kanske Sara skulle komma med hennes små busungar =) Det hoppas jag för saknar dem alla tre! Fast först blir det en promenad för mig med Neo. Ska gå den vägen som tar 1.5 timme och sen in på Preem för att köpa en sallad =) Mer planer har jag faktiskt inte!

Imorgon ska jag bjuda över mamma efter hon har slutat jobbet och höra om hon vill ta en promenad med gladfisen och mig. Hoppas hon vill för annars tar det så lång tid innan jag får träffa henne!

Just ja fan, lär även springa in på Apoteket nu någon dag och hämta ut min spiral. Rolig information eller hur? =P

Inga kommentarer: