tisdag 27 april 2010

Snart natt

Om en halvtimme går vi in på nytt dygn och dagen som varit har verkligen varit fullspäckad.

Började med att jag, Sara, Eddie, Emil och Neo va nere på stan och jag fick äntligen mitt majsbröd med tonfiskröra! MUMMA!!! Sen sprang vi även in på Lindex, Deichmann och KappAhl. Sara köpte skor till sina grabbar och jag hittade födelsedags present åt Bianca =)

Sen hann jag nätt och jämnt hem så kom broder och då blev det mat och mitt i maten dök mamma upp. Då blev det en promenad med henne hem till Ulf och Anette. Där blev det fika och lite prat. Sen gick vi hemåt mig igen.
På vägen hem frågade jag mamma om jag kunde följa med henne hem så då sprang jag bara in i lägenheten och packade lite nödvändiga saker och tog mitt pick och pack och åkte =P

Väl här hemma så började mamma med lite mat och efter det badade hon Neo =) Sen har jag bara tagit det lugnt, men då va klocka strax före 21 =P

Neo somnade för kanske en timme sen bara och jag hoppas på att han sover hela natten igen så vi slipper det där nattmålet =)
Imorgon bitti kommer pappa hem runt en kl 5 så då gäller det att vi är lite tysta här hemma, haha. Jag och mamma ska passa på och ta en promenad då en sväng med Neo och sen ska jag nog höra med pappa på eftermiddagen om han ska med ut =) Jag har gått och blivit hurtig!! Hahaha årets skämt!!

I want to ask you something
But I don't have the courage
And I know that I only can get a YES or a NO
But I don't want a NO so I don't ask you instead
I can't take another NO




Inga kommentarer: