fredag 23 april 2010

Fy mitt huvud

Egentligen har jag inget att skriva om, men tänkte iaf skriva hur det gick på BVC igår. Nu är nämligen Neo 61.8 cm lång och väger 6950 gram! Men han är inte överviktig som tur är =) Bara väldigt stor för sin ålder. Idag är han nio veckor gammal och dessa nio veckor har varit de bästa i hela mitt liv!! Han är mitt lilla hjärta <3

Idag blir det en promenad efter jag tagit mig en liten sovstund igen eftersom huvudet sprängs snart på mig!! Det är aldrig nå roligt att vakna med huvudvärk.

Ett stort grattis till Sandra och Josef som fått sina små pojkar! Dem är så vackra och fina!

1 kommentar:

Michaela sa...

Hej hittade precis hit idag, ville bara säga att vad söt han är :)
Jätte kul att läsa andra föräldrars bloggar, även om mina killar är lite större:)
Mvh michaela