söndag 25 april 2010

2010-04-25

Ja nu va det söndag igen så nu snart blir det ny vecka =) Idag har Malin bokat in resan till Turkiet den 18 augusti! Guuuud så underbart! Hotellet är verkligen jätte fint samt att jag åker med bästa Malin =) Kan ju inte bli bättre! Så nu har jag hela två datum att längta till detta år =P 22 maj då jag ska på Heavy Metal Night 2 på Tuppz och se Lucy Seven samt Raubtier och 18 augusti =)

Ikväll händer inte så mycket. Brorsan skulle väl kanske komma runt 19 tiden. Ska även hålla Neo vaken så mycket som möjligt eftersom vi sov till kl 12 idag!! Vi tog nog igen lite sömn både två faktiskt. Fast i och för sig tyckte han att jag skulle kliva upp kl 5 imorse, men sen när han somnade om kl 7 så då la jag mig igen, vilket resulterade i sen uppgång!

Nej nu ska jag väcka Neo som somnade under promenaden och ge han mat och sen leka lite =)

Btw, så märks det att Neo är större =) Han har nämligen hittat sina händer som är skit roliga samt att han försöker sätta sig upp hela tiden (dock går det inte bra ^^) Ska slänga upp lite kort snart bara han har ätit =)

Inga kommentarer: