tisdag 20 april 2010

Föräldrahemmet

Ja nu ligger jag i sängen hos mina föräldrar som faktiskt jag svetsat ihop =) synd bara att det är världens mest obekväma madrass! Men men... Jag har varit här sen kl 17 ungefär och jag hann precis träffa pappa! Neo blev såklart jätte lycklig över att få mysa med sin morfar i några minuter innan han skulle iväg och jobba =( Jätte tråkigt att träffa pappa korta stunder då han kör lastbil och är borta 4 nätter i veckan!
Mamma kom hem strax efter Peter hade släppt av mig här hemma. Då blev det fika med föräldrarna och mamma gjorde i ordning soppa eftersom hon va hungrig. Sen va det Neos tur att bli hungrig, haha. Men sen jag kom hit så har mamma duttat runt med honom. Det enda jag gjort är att jag har badat honom och tog hand om honom när han gallskrek efter en napp, viiiilken jag (självklart) hade tappat bort!!! Klantskalle!! Så mamma fick åka ner på Löten och köpa två nya =P
Nu på kvällen så har Neo sovit sen kl 20!! Helt otroligt! Han vaknade inte ens när mamma bar upp honom till sängen. Som jag sagt förut så är jag bortskämd!! Haha




Neo badar =)


En stolt mormor =)



Världens bästa pappa och morfar =)

Inga kommentarer: