tisdag 20 april 2010

2010-04-20

Idag fick jag barnbidraget för andra gången. Lite ovant det faktiskt! Fick även hem papper om att jag får underhållet på fredag. Sen nästa fredag får jag föräldrapenningen. Inte är jag van att få så mycket pengar eller! Men dem går ju åt till Neo iaf.

Är iaf hemkommen från en tripp ner på stan med Christina nu =) Vi gick på Krokanen och tog en fika och sprang runt och kollade i lite affärer. Dock handlade jag inget eftersom jag lär köpa blöjor åt Neo samt mat åt mig själv och Neo. Han ligger fortfarande i vagnen och sover. Han har snart sovit i tre timmar, men det betyder att han kommer kunna vara vaken lite längre och sova bättre inatt =)

Nej nu ska jag glo runt lite

1 kommentar:

nella sa...

Har du något tips på vad man kan göra för att visa sin uppskattning till sin pappa ? :)