torsdag 18 mars 2010

Promenad

Gud va en promenad är underbar! Nu väger man ju inte 85 kg längre så nu går det hur bra som helst att gå längre stunder :) Synd bara att jag klär på mig så jag blir svettig efter 5 meter typ! Förr blev man svettig för minsta lilla och nu klär jag på mig för mycket. Jag är då aldrig nöjd jag eller :P

Ringde nu över mitt internet och på måndag eller tisdag får jag en ny dångel :D NIICE! Så från och med imorgon kommer inte jag va ute så mycket eftersom mamma vill ha tillbaka sladden. Men sen kommer det bli som vanligt igen :)

Imorgon bär det av mot Rengsjö och hem till mor och far tills på lördag :) Sen på lördag ska jag kanske åka ut till Frida och Micke ute i Ina :)

Ikväll va det meningen att jag skulle få besök, men har inte hört nå än så tror jag blir ensam om jag inte ringer hit Hanna det vill säga :)

Inga kommentarer: