torsdag 18 mars 2010

Ont i magen

Usch va det är jobbigt när Neo har ont i magen! Han bara skriker och skriker och inte kan man göra nånting för att underlätta det heller :( Tack och lov för att jag har en underbar bror som hjälper mig! Jag är verkligen glad att jag har brorsan stunder som dessa. Detta skrev jag igår kväll, men klarade inte av att skriva mer för jag ville ta hand om Neo.

Inatt har han sovit mellan 23-3 och då blev det lite mat åt honom sen sov han enda till 6 :) Annars brukar han vakna en gång i halvtimmen mellan 3 och 5 och då brukar jag ge upp, men inte idag :) Så idag känner jag mig fruktansvärt utvilad. Just nu ligger han och sover sin morgonlur så då passar jag på att kasta in bilder från kameran :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Magont är inte roligt. Prova med lite massage, sedan finns det minifoam droppar man kan köpa på apoteket. Hoppas han snart blir bättre.