söndag 14 februari 2010

NERVÖS!!!

Om ca 24 timmar vet jag om dem ska sätta igång mig eller inte och jag känner en viss panikkänsla över detta. Hade det inte varit så planerat så hade jag inte varit lika nervös som jag är nu kan jag lova! Inatt drömde jag en jävla massa konstigheter om förlossningar och joll.
Om jag inte uppdaterar nånting imorgon så vet ni varför iaf. Datorn lämnar jag nämligen hemma och jag åker till mina föräldrar ikväll eftersom då slipper mamma komma först in till Bollnäs och hämta mig och sen åka samma väg tillbaka då vi ska till Hudik.
Nu bär det av mot broder och sen vidare till Rengsjö, men jag uppdaterar när jag är hemma igen :)

Ha det bra allihopa och lycka till till mig själv :P

1 kommentar:

madeleine sa...

Oh massa lycka-till-kramar!
Hoppas allt går bra för dig!
Tänker massor på dig. Kram <3