lördag 13 februari 2010

En bra dag

Den här dagen har gått oerhört fort ändå tycker jag.
Malin ringde och väckte mig vid halv nio imorse och frågade om jag skulle med ut och grilla på någon is mitt ute i skogen, men som jag skrev tidigare så hade jag en massa "tänk om" tankar så det blev inte av. Så istället åkte jag på stan med mamma och kollade runt. Men innan vi åkte på stan så gick jag över till brorsan med lite saker som han hade glömt här och, jävlar, va Riki skrek när jag kom dit. Brorsan gick direkt ut med honom för det märktes på honom att han va nödig.

Jag och mamma började på Karlssons och där hittade jag en jätte bra och gullig filt till min lilla skit samt en body :) Efter det blev det Dollar och där hittade jag inge särskilt. Vi åkte ner på stan och fikade på Symphoni och där fick jag värkar som inte va ett dugg behagliga! Men det va bara två, tre stycken sen gick det över som vanligt.

Efter stan så åkte vi och handlade och jag drog till brorsan och började fixa mat. Idag åt vi grillad kyckling med strips :) Jätte gott och snabbt gick det :) Jag blev kvar hos Peter ett tag och bara tog det lugnt.

Elin ringde sen och frågade om jag ville komma dit så då åkte jag dit och lekte med hela familjen :) Jag och John satt och mobbade hans hund som försökte äta en gelé napp och vi garvade som satan åt honom för han såg så rolig ut! Han vägrade äta den, så då började han "brottas" med den till slut :P Hahaha!

Malin kom sen och hämtade mig hos Elin och vi har suttit och pratat en massa och kollat på en film. Fast hon va jätte trött, stackarn, efter att ha varit ute på isen och härjat hela dagen. Det förstår jag för det tar verkligen på krafterna att va ute en hel dag.

Och nu sitter jag här all alone med mina tankar som flyger och far. Det är tusen saker och det mesta om måndagen som kommer. Om mindre än 36 timmar är jag uppe i Hudik och då ska läkarna avgöra om dem ska sätta igång mig eller inte. Jag har aldrig varit så nervös som nu inför förlossningen!! Jag är livrädd i nuläget! Men jag håller tummarna för att det ska gå bra och att det går fort :)



Jag älskar min familj ska ni veta! Önskar jag hade ett kort på hela familjen att ha i bokhyllan, men det ska jag fixa när min lilla skit kommit ut :)

Inga kommentarer: