fredag 12 februari 2010

Maaah :P

I väntan på att min älskade broder ska sluta jobbet så sitter jag här och poppar musik för fulla muggar :) Vi ska åka och handla bara han har kommit tillbaka från Alfta och Edsbyn. Tycker synd om honom som måste åka dit varje dag :P Näe nu ska jag inte va sån eller, fast jag har hemskt svårt med Alfta om jag ska va ärlig sen jag bodde där.

Idag insåg jag att det bara är tre dagar kvar tills jag ska till Hudik på den där kontrollen för att kolla om dem ska sätta igång mig eller inte. Fast som sagt tror jag att jag får vänta ytterligare en vecka, men min vanliga tur. Men men det är smällar man får ta :)
Sen dröjer det ytterligare någon vecka innan jag vet vilken som är pappan, men det blir bra i slutändan vilken det än är :)



Slänger in låten jag nött hela morgonen :P

Inga kommentarer: