fredag 12 februari 2010

2010-02-12

God morgon allihopa. Eller ja, jag har varit vaken i drygt tre timmar, men inte suttit nånting vid datorn.

Igår kom Jocke på kvällssidan och han åkte ganska nyligen. Igår satt vi och tittade på Vampire Diaries som började igår på sexan. När de avsnitten va slut så tittade vi på Fast and the furious - Tokyo Drift. De andra Fast and the furious är mycket bättre, men den går att titta på iaf. Fast Jocke somnade i slutet på filmen så då gick vi och la oss direkt när den slutade.
Vi vaknade vid sju tiden imorse, men vi låg och drog oss ett bra tag innan vi klev upp. Medan jag duschade så tittade han på Lejonkungen :) De gamla Disney filmerna är helt klart bäst dem!
Vi har även suttit och retat varandra eftersom vi blir som småbarn ibland :P Nu är jag helt öm i mina armar efter han har suttit och petat med sina vassa fingrar rakt in flera ggr i rad! Pottsork!

Idag ska kanske Hanna komma förbi eftersom hon är ledig idag, men vi får se om jag orkar. Jag lär iaf springa över till brorsan och hämta min dammsugare och dona lite här hemma. Sen ska jag nog låna Riki och gå på en promenad med honom, nu när det är så fint väder ute! Men vi får se hur jag gör i och med att jag inte orkar gå så mycket som innan :P

Nu ska jag göra annat, hej då, hej då :)

Inga kommentarer: