söndag 21 februari 2010

2010-02-27

Gud va jag är lycklig!!

Jag trodde aldrig att känslan av att bli mamma skulle va så här underbar! Han är så vacker, så söt, så perfekt! Jag älskar min lilla Neo av hela mitt hjärta och ingen kan någonsin ta honom ifrån mig! Det är så mysigt att kunna lägga honom i sängen med mig när jag ammar honom och se hur hans ögonlock bara blir tyngre och tyngre!

När jag fick honom på magen när han väl kom ut så stor grät jag. Det va en sån underbar känsla av att kunna hålla det lilla liv som levt i magen på mig i flera månader. Jag trodde aldrig att jag skulle komma in i mammarollen så fort som jag har gjort.

Mamma älskar sin son mest av allt i hela världen! Man kan inte föreställa sig den underbara känslan om man inte varit med om den själv!

Det är helt ofattbart att det nu gått hela 8 dagar sen han kom till världen! Varje dag är helt underbar med honom. Det går verkligen inte att beskriva med ord denna underbara känsla!



1 kommentar:

Madeleine sa...

Visst är det skrämmande hur högt man egentligen kan älska en människa? Just när man får egna barn känner man känslor man aldrig trodde man kunde känna!
Han är verkligen jättefin Catti :) Han lyckades du alldeles perfekt med :)
Hoppas allt e bra med er!
Kramar.