torsdag 18 februari 2010

2010-02-18

Ny dag idag då, men inte är jag piggare eller gladare för det eller. Jag har säkert vaknat fem ggr inatt av värkar och då har jag legat vaken en stund då dem gjort nå grymt ont! Sen varje gång jag vaknat lär jag självklart springa på toa. Också väldigt irriterande. Men snart är det över och jag har min lilla skit i min famn :)

Idag ska jag ner på FK och lämna in lite papper och sen ska jag träffa Frida vid kl 12 :)
Sen vid kl 15 kommer Peter med Riki då han ska på läkarundersökning genom jobbet som tydligen skulle ta någon timme.

Kl 18 ska jag följa med Hanna och kolla på en lägenhet här porten bredvid så då behöver jag inte gå långt iaf :P
Sen ska kanske Jocke komma ikväll om han har tid :)

Nå mer planer har jag inte idag, men jag tycker det är ganska fullt upp ändå :P Skönt att inte bara sitta inne! Jag ska försöka klämma in dammsugning i hela lägenheten och dona också :)

Nu ska jag ringa och väcka mamma och be henne komma in med lite papper som jag glömde där hemma. Bye bye

Inga kommentarer: