måndag 1 februari 2010

2010-02-01

Nu har vi traskat in i en ny månad detta år och jag tycker ändå på nå sätt att tiden har gått hemskt fort samtidigt som det känns som om en dag är en hel vecka :P Knepigt!

Idag har jag hunnit plocka ihop här hemma, diskat, tvättat och duschat. Nu väntar jag på ett samtal av underbara broder så vi ska åka och handla när han slutat. Har ingen mjölk, pasta eller köttbullar hemma och vi ska äta stuvade makaroner och köttbullar idag :P Så då lär jag handla lite grann innan som du kanske märker, haha. Sen lär jag handla lite så jag har frukost imorgon också.

Ikväll blir det lugnt. Jag ska passa Riki en snabbis då brorsan ska träna plus att jag ska ta hem min dammsugare och dammsuga igenom hela min bostad. Har ju tagit med den till brorsan eftersom hans dammsugare är värdelös!


Inga kommentarer: