söndag 31 januari 2010

Kväller

Nu börjar det bli sent och sängen kallar alldeles snart. Brorsan har nyss gått hem med en väldigt trött vovve som har legat och snarkat för fulla muggar hela kvällen.
Idag har min lilla skit levt om som satan och gjort illa mig, men det är inte så mycket att göra åt. Den kommer när den kommer :) Värsta är egentligen all vätska jag samlat på mig. Jag har prinskorvar till tår!! Allt på mig känns gigantisk i och med all vätska. Nu längtar jag till förlossningen och tills min lilla skit kommer ut så jag får ha den i min famn!

Imorgon blir det att ta hand om disken, tvätta och städa undan här hemma. Jag ska nog även färga håret samtidigt som jag håller på här hemma. Hade tänkt gjort det i helgen, men glömde bort det totalt.

Nu blir det sängen med en bra bok och sen sova. Inatt ska jag sätta telefon på ljudlöst eftersom Elins son Jon ringde mig halv åtta imorse :P Han va jätte duktig som fått tag i mammas telefon och doppat den i hundens vattenskål :P Hahahaha gograbben!

God natt allihopa och hoppas ni haft en bra helg!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Men när hade du beräknat? Man får väl bara gå över 14 dagar? Tycker att du varit höggravid hur länge som helst nu ;) Haha!