onsdag 20 januari 2010

2010-01-20

Den här dagen börjar lida mot sitt slut och jag funderar starkt på att lägga mig och läsa och se om jag kan sova inatt. Är ju ändå gristrött!

På måndag ska Familjerätten ringa till Jocke och hoppas han kan åka in så snabbt som möjligt och lämna in provet. Hoppas han hinner det innan krabaten ploppar ur för då behöver vi inte vänta så länge efter den kommit ut på vem som är pappan.

Jag förstår att det är väldigt jobbigt för både Jocke och Emil att inte veta om dem är pappa eller inte. Det är jobbigt för mig och då kan jag inte tänka mig hur jobbigt det är för dem!
En sak är jag väldigt säker på iaf: Vem det än är som är pappan så vet jag att det kommer bli bra. Båda två kommer bli en underbar pappa, bara det att den ena inte är pappa till mitt barn. Därför kan jag inte säga vem jag hoppas på att det är som är pappan eftersom båda två är såna fina och snälla killar och som verkligen kommer finnas där för barnets skull.

Nej nu blir det sängen eftersom jag känner att jag mest pratar en massa strunt och inte får någon ordning på hur jag ska uttrycka mig :P




Min underbara säng!

Inga kommentarer: