onsdag 9 december 2009

Wednesday

Idag är jag helt slut i kropp och knopp och trots att jag sovit i två timmar idag på dagen så är jag fortfarande helt slut!
Vaknade inatt igen av att jag hade sendrag för andra natten i rad och satan va ont det gör! Tredje gången i hela mitt liv jag har det! Och i samma ben varje gång dessutom =( Så idag har jag ont i mitt ben så det är inte roligt med en promenad direkt.
Vaknade dessutom inatt halv tre av att jag tyckte jag hörde någon här hemma samt att det kändes som om det va någon inne i vardagsrummet, men det va tomt som tur var =)

Igår gjorde jag typ ingenting förutom va ner på stan, köpte hårfärg samt hundshampoo.
När jag kom hem blev det att duscha av Fisan så hon blev ren och fin sen färgade jag håret på mig själv och denna gång har jag färgat det lila istället för rött =)
Bokade även klipptid och det ska bli så skönt att va ny friserad inför julen =)

Idag har jag varit till Elin och John och pratat lite skit och joll =) Riktigt trevligt!
Sen kom brorsan och hämtade mig så åkte vi på Jontas och åt. Efter det gick jag hem och sen sov jag som sagt i två timmar.

Har inte ens varit vaken i helt två timmar än =P

Inga kommentarer: