söndag 6 december 2009

Bra dag =)

Nu har jag städat och härjat i över två timmar och nu är det som att gå in i någon annans hem =) Riktigt stolt och nöjd med min dag!
Ja som ni kanske ser så sov jag hemskt lite inatt. Somnade runt halv sex och klev upp halv tio, men kom på varför jag inte kunde sova. Jag har sovit FJORTON timmar på mindre än ett dygn så inte konstigt att jag inte kunde somna inatt =P
Jag och Peter åkte ut till mor och far vid tolv tiden och då drog jag med mamma på en promenad med lill-Fisan runt Hästhagsvägen ute i Rengsjö. Sen blev det mat där hemma och vi satt och pratade en hel del och sen blev det efterrätt i form av Vienetta glass =)
Jag och broder åkte väl runt tre tiden därifrån och kom hem vid halv fyra. Då hade vi köpt med oss glass för vi blev båda så sugen på det!
Han åkte vid halv fem för det är innebandy uppe i Alfta =)
Enda sen dess har jag hållt på och städat och jag är hel nöjd med hur det ser ut här hemma! Har bara sovrummet kvar nu för ska byta sängkläder, dammsuga och dona där inne =)

Medan jag höll på att dammsuga så kände jag hur alla muskler i magen bara drog ihop sig. Har ingen aning om vad det va, men det kändes ungefär som när man gör en sit up =P

Men nu fick jag sällskap av bror så tänker va lite social =)

Inga kommentarer: