tisdag 22 december 2009

Två dagar kvar

Ja om två dagar är det julafton och jag har faktiskt julkänsla! Har inte haft det tidigare eftersom det inte varit nå snö, men nu har vi ju närmare en halvmeter och det är så fint ute! Längtar tills jag får äta gott, umgås med släkten och öppna julklappar.
Bästa av allt är att jag faktiskt kan köpa någon julklapp till mamma, pappa och Peter eftersom jag får pengar imorgon :D Annars hade dem blivit utan och bara tanken på det gör så jag nästan vill gråta!

Idag ska jag tvätta, städa, diska och klä granen :D Sen ska brorsan komma hit och dra fram soffan åt mig så jag kommer åt att dammsuga under den. STORSTÄDNING!!

Sen ska jag och Peter äta vid tre, halv fyra tiden och sen fortsätter min städning för nu är jag verkligen less på hur det ser ut här hemma!

Inga kommentarer: