tisdag 29 december 2009

Tisdag

Ja nu har jag ganska nyligen kommit hem från Söderhamn.
Jag och mamma åkte in på Jysk och där hittade jag en madrass till spjälsängen, men tyvärr är den liiiite för stor så pappa ska kapa till den imorgon =) Köpte även en liten kudde plus en bäddmadrass till spjälsängen.

Jag har varit hos BM idag och blodtrycket såg bra ut. Jämnt och fint. Hade bara gått upp 1 kg sen sist, men det va normalt sa Mona. Vi lyssnade på hjärtljudet också och det låg på 144 slag/minut och det va jätte bra. Sen kände Mona hur den låg och det är inte skönt! Men den är helt fixerad nu med huvudet neråt och den ligger alldeles mot bäckenet. Det är därför jag blivit så rastlös i benen och det kan kännas som om jag vill lägga mig i en sträckbänk och bara dra ut benen.
Känns jätte skönt att veta att den ligger som den ska =)

Mycket mer har inte hänt, men skriver väl mer om jag kommer på nånting =)

Inga kommentarer: