tisdag 29 december 2009

Operation, nej tack

Kom att tänka på en sak, nämligen plastikoperationer. Enligt mig är det totalt onödigt såvida man inte har en defekt som en knöl på näsan och dylikt. Man förstör ju bara kroppen när man gör det. Förstår mig inte på dem som opererar sig för även om man gör det så hittar man nånting nytt som man vill göra nånting åt.
Eftersom man ser sig själv i en spegel varje dag så är det ju klart att man hittar nånting man inte är nöjd med! Just nu kan jag inte direkt klaga på mitt utseende för jag älskar min mage alldeles för mycket för att orka bry mig om något annat, men innan va jag missnöjd med mina bröst, men inte ville jag göra nånting åt det för på något sätt (trots att jag inte va nöjd) så tyckte jag dem stämde in med resten av kroppen.
Däremot vet jag själv att jag har sneda tänder, men har redan haft tandställning och det blir det bättre än så här så då får jag vara nöjd.
Tillbaka till operationerna. Tänk på alla operationer som går åt helvete! Då har man snittat upp sig i onödan och fått fula ärr utav det.

Operation, NEJ TACK!!!

Inga kommentarer: