onsdag 23 december 2009

oj vilken dag =)

Tänk vilken bra dag detta har varit!
Klev upp tidigt och gjorde mig i ordning för att gå hemifrån och åka mot Söderhamn. Tog bara bussen ut till Glössbo där mamma hämtade upp mig eftersom hon började då jag skulle möta Malin.
Vi kom till Coop lite tidigt så då hann vi titta igenom filmstället efter en film jag tänkte köpa åt Peter, men självklart fanns inte den!
Sen gick vi upp på lunchrummet och fikade lite grann innan mamma började jobbet.

Mötte Malin ganska precis halv elva och då gick vi igenom alla butiker ute på E-center =)
Köpte lite hundmat och glitter på Coop och en mascara samt tre nagellack inne på Kicks.
Sen på Dollar hittade jag mamma och pappas julklapp =) Då va en avklarad iaf!
Sen bar det av mot stan och vi sprang väl in på nästa alla affärer där också =P
Hittade till slut julklapp till Peter och han vet att han ska va nöjd med det han får pga min dåliga ekonomi.
Vi åt på Taco Baren och tänk va GOTT det va!!! MUMS!!
Hittade även en snygg tröja åt mig som bara kostade 150 kr så den unnade jag mig faktiskt =)

Tack gumman för en helt underbar och rolig dag! =)

Sen jag kom hem så har jag hunnit ut till Clas med brorsan och hälsat på, käkat pizza och duschat hunden som är så fin nu! Har även tagit en heeeeeel del med tuvor på henne så pälsen blir bara bättre och bättre för varje gång nu =)


Imorgon blir det att åka ut till Djupa och hämta Christina vid tio för att sen åka hem till mamma och pappa och äta en maaaassaaaaa julmat =D LÄNGTAR!!



Om jag inte hinner imorgon, GOD JUL TILL ER ALLA!!!




Inga kommentarer: