söndag 27 december 2009

Ny dag, nya tag!

Igår va ingen bra dag för mig då jag hade en massa tankar som jag absolut inte vill ha!

Tack Malin och Suzan som finns här! Ni fick mig att må bättre med era kommentarer!

Idag är det en ny dag vilket betyder nya tag och idag ska jag skjuta såna tankar åt sidan. Idag ska bli en bra dag med familjen =)

Vaknade av att Fisan hoppade upp i sängen och började tvätta min arm, vilket betyder att det är bara att klä på sig och gå ut. Blev bara en promenad ner till parkeringen och hem igen för jag frös så hemskt.
När jag kommit in i värmen igen så blev det frukost.
Och nu sitter jag här och väntar på att mor och far ska ringa och berätta när dem tänker dyka upp för att skruva upp mina nya tavlor =)

Fick en tavla med Marilyn Monroe, dock inte denna, men en liknande =) Ska slänga upp den jag fick senare =)
Marilyn Monroe är ju bara för vacker enligt mig! Ingen kommer någonsin kunna slå hennes skönhet för hon hade ett annorlunda utseende.

Inga kommentarer: