torsdag 31 december 2009

Året som varit

Jag tänkte försöka komma ihåg lite saker som hänt detta år, tråkiga som roliga, men kom på att det är mycket tråkigt som hänt detta år så det orkar jag inte göra. Visst det är mycket roligt som hänt, men för tillfället kommer jag mest ihåg allt det tråkiga.

Det bästa med detta år är att jag blev gravid om jag ska va ärlig.
Tråkigaste när jag fick missfallet i februari. Det va inte ett dugg roligt att se min livmoder som ett stort tomrum då jag va upp och kollade varför jag hade fått blödningar. Tror aldrig jag upplevt en större deprission som den gången!

Sen är det några fester som jag inte kommer glömma, även dem jag varit nykter på =) Har träffat mycket nytt folk detta år och alla har haft sin inverkan på mig, dock vissa mer än andra =) Roligaste festen va såklart med Malin! Fan den kvällen är värd att minnas!

Detta är då Malin som ramlat rakt ner i en kartong och någon lyckades få kort på det =D Den människan borde ha ett pris för den här bilden =D

Sen kommer jag aldrig glömma helgen nere i Sandviken hos Mickis ute i Boänge med henne och Dannis =) Också en helg att minnas för satan va roligt vi hade då! Tyvärr blev ju en annan så full då och satt all alone till fem på morgonen och drack, sen fick jag möta Mickis halv åtta på morgon eftersom hon hade varit hos "Emma" (TUPPEN) =P
BAM-BAMMEN!!! Får ju inte glömma Bam-Bammen! Fan det köttet klår Flintastek med häst längder! Haha kom på nu när Mickis skulle grilla hamburgare och det tog sån jävla tid! Tog över en timme att grilla på FYRA hamburgare! Sen upptäckte jag varför när jag skulle stänga av gasolen. HON HADE JU FÖR FAN KNAPPT STARTAT GASOLEN!!! Klantarsel =P
"Men tänk om den hade exploderat om jag drog på mer då!" Hahaha gullunge!


Jag och Mickis i väntan på en buss som tog oss rakt ut i skogen!
Mysiga Dannis på bussen =)

Näe nu ska jag försöka göra nå nyttigt eller gå och spy för mår inge bra! Bara jag inte åker på magsjuka är jag nöjd!

1 kommentar:

malin sa...

Tack gumman! Det bästa jag varit med om under året är DIG!! Utan tvekan. Du är verkligen det bästa för mig. PUSSSSS!!!!