torsdag 31 december 2009

2009-12-31

Ja idag är det nyårsafton, men ingen bra.
Jag och mina föräldrar hade planerat att fira hemma hos dem med moster min och hennes familj samt mormor, men mamma har åkt på magsjuka =(
Jag känner mig ganska illamående också, men hoppas på att jag slipper magsjuka för jag har inte haft det på över tio år! Håller tummarna på att jag slipper!

Usch va jag sov dåligt inatt, men är ändå ganska pigg. Vaknade två ggr av att jag hade sendrag i ena benet, sen fick jag sms, men inte gnäller jag för det. Fick sms av en som jag iaf blev glad över att höra ifrån.

Skulle hemskt gärna vilja träffa den personen för det va länge sen, plus att jag saknar att umgås med honom. Men vi får se hur det blir.

Näe nu ska jag sträcka ut magen, för det är grymt trångt!
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!!



Inga kommentarer: