torsdag 26 november 2009

Torsdag

Just nu ligger jag i soffan (som vanligt :P) och funderar på om jag ska vila en halvtimme eller om jag ska diska lite snabbt, men vila lockar mest just nu. Man blir ju så trött av vädret så det är inte klokt. Men ska faktiskt försöka hålla mig vaken hela dagen idag, för sover så dåligt på nätterna annars. Fast inatt fick jag ju ett telefon samtal efter att bara ha sovit i fem minuter, men det telefonsamtalet blev jag bara glad över :)

Va ner på AF imorse och skrev ny handlingsplan och min handläggare sa att jag inte behöver söka nå arbete eftersom jag inte kan jobba så länge direkt. Däremot så frågade hon mig om jag hade nå planer på att plugga och det har jag ju visserligen, men typ folkhögskolan och plugga upp lite betyg innan jag ska plugga något annat. Så hon sa åt mig att höra efter på Stadshuset där det sitter studievägledare :) Så ska fixa det någon dag nästa vecka. Då ska jag även springa in på SOC angående faderskapstestet. Har ju inte gjort det än :/

Elin kom hit hon också idag och då visade jag henne filmer från när Jon bara va 11 månader gammal och försökte gå :) Han va så liten och gullig! Han är lika gullig än idag så klart :)

Idag har jag haft spänningar i magen igen plus att jag går som en anka! Skit läckert vill jag ju mena! Men äh det är väl sånt som tillhör en graviditet :P Men lite små drygt för lite orolig blir man ju i o med att det är första födseln.

Näe nu hör jag hur disken vrålar inne i köket så ska väl traska dit och ta hand om den :)

Inga kommentarer: