onsdag 25 november 2009

...

Ja ni nu gör jag inte så värst mycket. Brorsan och Badis har varit här och Badis, eller Daniel som han egentligen heter, har hjälpt mig med att skaffa ett antivirusprogram eftersom mitt hade gått ut och jag är alldeles nollställd när det gäller sånt där :P Men nu har jag ett jag förstår mig på och som jag är van vid att använda.

Funderar på att lägga mig, men eftersom jag sov en timme tidigare idag vet jag att det dröjer någon timme innan jag kan sova igen.

Imorgon blir det AF vid tio på morgon och sen ska jag kanske luncha med Sara :) Länge sen jag träffade henne nu! Fast en som det va ännu länge sen jag träffa är Malin och saknar henne jätte mycket! Saknar våra stunder på stan och alla våra pratstunder! Hon är nog den som jag vågat prata med mest om jag ska va ärlig. Lär åka in till Söderhamn och träffa henne snart!

Näe nu ska jag sitta och lalla lite innan sängen kallar.

1 kommentar:

malin sa...

Tack vad gullig du är gumman! :) Så känner jag över dig också, dig kan man prata med om allt. du är bäst!!