torsdag 25 oktober 2012

Jobb och en liten sjukling

Dagen har bestått mestadels av jobb idag. Mamma kom och hämtade mig efter jobbet idag och med sig hade hon Neo, Pontus och min morbror. Roligt! Sen bär det av hem till Pontus där mamma gjorde middag. Lena jobbade så vi var lite av barnvakt :) Neo och Pontus härjade som de två vildar de är och Neo tokgarvade nästan hela tiden.

När vi väl var hemma så märkte jag att Neo inte var riktigt hundra. Han åt ingen middag, ville inte ha någon kvällsfika eller nånting. Tog tempen som visade 39,3 grader. Lillfisen ♥ Så det blir att vabba imorgon. Han skulle inte ens lägga sig i sängen. Han tvärslocknade i min famn runt halv åtta ikväll och när det hände senast minns jag inte ens!

Nu ligger Neo i sängen och jag tänkte ligga på soffan resten av kvällen. Tänker bjuda på en bild från när Neo och Pontus spelade dataspel idag :)


Inga kommentarer: