torsdag 16 augusti 2012

Mycket som hänt!!

Jag håller på och söker jobb för fullt, har hittat ett ställe som lät ganska intresserad, men då kommer jag få ligga bort under veckorna så jag är lite osäker. Eller ja, det är mest andra som är osäkra. Jag skulle jättegärna vilja ha det jobbet eftersom jag får göra nånting jag gillar att jobba med, nämligen SVETSA!! Aja ska fortsätta diskutera och väga för- och nackdelar mot varandra.

Neo har bytt dagis (igen) och går nu bara rakt över vägen här hemma och det är sååå skönt!! Han har även blivit helt blöjfri vilket är otroligt skönt! Han har varken på  dagarna eller nätterna. Min stora kille ♥

Vad mer har hänt då? Jo min kropp spökar som vanligt. Hade fått en vidrig klåda över bröst och rygg samt att varje gång jag ska till och få mens så får jag samma "symptom" som när jag är gravid. Svällda bröst, ömma bröst, trötthet och massa sånt där joll. Skit drygt är bara förnamnet!!

Nej nu tänker jag bjuda på lite bilder :)










Inga kommentarer: