tisdag 5 juni 2012

"Hemma" i Rengsjö

Just nu myser jag i fåtöljen hos mamma och pappa. Har varit full fart hela dagen! Först skjutsa Neo till dagis, åka till jobbet, åka till dagis och hämta hem Neo. Sen blev det en promenad hem för att kolla till fåglarna och kika in badrummet som äntligen börjar bli klart! Sen kom mamma och hämtade oss ute i Vannsätter. Väl hemma i Rengsjö igen så blev det till att fira pappa som fyller år idag. Då blev det tårta och fika. MUMS!!

Sen har det varit en massa utelek med min älskade och extremt busiga son ;D Han har sprungit runt med en gammal "Bobbycar" liknande bil och räknat "Ett, Tåå" och sen sprungit som en tok. Helst har han sprungit efter mig och skrattat ögonen ur sig!! Allt som allt så har detta varit en fantastisk dag med mina nära och kära!




Neo sådde en solros på dagis idag. Riktigt stolt är han över denna! Min lilla gofis <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:GÖRTSBERG,Rengsjö,Sweden

Inga kommentarer: