torsdag 5 april 2012

Torsdag

Det gick bra att jobba igår. Blev mest prat oss tjejer emellan ;) Haha! Nä, men som sagt det gick bra och jag kom hem strax efter kl 21 nån gång. Så fort jag kom hem placerade jag min röv i soffan och satt och pratade med Jocke. Efter en kort stund vaknade Neo och sen var det svårt att få honom att sova igen. Slutade med att jag fick lägga mig i sängen med honom tills han somnade. Sen sov han gott resten av natten!

Nu snart ska jag röra mig mot Bergvik för att sen ta bussen därifrån och åka mot jobbet. Ikväll slutar jag kl 19 och sen bär det av raka vägen hem och mysa med mina fina älsklingar! Sen jävlar blir det mys och bus hela helgen!

Den här helgen struntar vi i flytten faktiskt. Känner att jag behöver ha lite tid åt Neo och Jocke och familjen. Var ett tag sen!

Nej nu ska jag ta och traska mot bussen. Hörs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: