onsdag 4 april 2012

Onsdag

Nu ska jag jobba två dagar till, sen är det långledigt som gäller!! Lovely! Idag skulle jag egentligen ha slutat kl 19, men ska hjälpa till på jobbet så kommer sluta runt 20.30 och sen tar jag bussen hem. Lite extra skadar inte eftersom jag ska skola om Neo på dagis och åka till läkaren och behöver ta ledigt de dagarna. Ska även bli roligt ikväll eftersom jag ska få göra saker jag aldrig gjort förut :)

Påskhelgen är inte riktigt planerad för oss här hemma. Vi ska träffa Jockes familj och äta med dem och mysa någon dag och på söndag ska vi hem till Rengsjö och mysa med min familj. Längtar! Ska bli riktigt roligt! Känns inte som om man hinner med att träffa någon överhuvudtaget längre pga jobbet. Har dessutom blivit satt på att jobba kväll då jag gått ner i tid, vilket känns mindre roligt! Men men...

Nu ska jag ligga i soffan tills klockan slår 7.00 och sen göra mig i ordning inför jobbet. Blir en lång dag, men tror också att den blir rolig :)




Bjuder på mysbilden med min vackraste prins som är tagen för ett tag sen <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: