fredag 30 mars 2012

Shopping!!

Igår blev det shopping med mamma och Neo. Neo fick en ny bilbarnstol, barnvagn och regnställ samt lite nya leksaker :) Han är super nöjd för allt :) Sen lyckades jag få allting för ett kanonpris! Jag är också riktigt nöjd. Barnens Hus is the shit!

Idag ska Neo hem till mamma och pappa och sova där så jag kan jobba imorgon. Helst av allt vill jag sova, men det vill jag hela tiden. Är så sjukt trött!! Förstår inte vart det kommer från, men tror det beror på omställningen av klockan.

Ja, som ni märker lägger jag inte ner bloggen riktigt än. Har lagt av med FB nu i alla fall och inte gråter jag över det. Tyckte det upptog för mycket av min tid, för trots att jag inte tänker på det så stör jag mig otroligt mycket av vad vissa lägger ut där. Då är det lika bra att strunta i det och lägga all energi på mig själv och mina nära och kära :) Det enda man gör där ändå är att snoka och lägga sig i andras liv.

Neo är frisk nu i alla fall vilket jag är grymt lycklig över! Nu kanske det är slut på influensa och magsjuka för detta år! Under denna vecka så har vi hunnit flytta och dona så numera är jag och Neo bosatt i Vannsätter :) Mysigt och härligt!

Äh nu har jag inget att skriva, så här kommer några bilder :)




Neo i sitt nya regnställ och vagn igår på promenad :)




Mysstund innan läggdags <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: