torsdag 22 december 2011

Torsdag

Nu är jag less på att vara utan röst! Jag började hosta redan i måndags, och sen har det bara eskalerat. I tisdags var jag lite hes så kunder och kollegor garvade lite smått åt mig ;p Det kan jag bjuda på, haha! Igår var rösten helt borta, idag har jag åtminstone kunnat prata, men då har jag hostat tills jag kräkts istället :( Nu är jag L E S S!!!!

Jag får sprängande huvudvärk, det bara smäller till i nacken och sen kan jag knappt röra skallen på några timmar. Så jävla roligt såhär innan jul och nyår vill jag mena! Imorgon ska jag pallra mitt arsel till läkaren och hoppas på att jag får någon hostmedicin eller nånting. Bara nånting som underlättar! Jag står verkligen inte ut längre efter dessa dagar!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på "Grimm"

Hörs, syns, hujj!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: